Anem a les places!

Efraïm Rodríguez. Perpignan

Educació infantil i educació primària

Itinerari

Ciències socials: història, patrimoni

Anem a les places! proposa un recorregut als escolars més petits perquè a través del patrimoni històric, artístic i tradicional, com són els edificis, les escultures o d’altres elements, identifiquin la seva ciutat i descobreixin les places més significatives del centre. Tot passejant i mirant s’ajudarà als infants a reconèixer el lloc on es troben i a descobrir un element patrimonial que els ajudi a recordar l’indret. Això ha de servir per conèixer la ciutat i aprendre a valorar el patrimoni.

Descripció de l'activitat

Es realitzarà un recorregut per les places de Granollers i a cada espai es proposarà buscar, entre tots, un element determinat, com ara la Pedra de l’Encant, l’escultura d’en Patufet o qualsevol altra peça que ens ajudi a identificar l’indret.
L’activitat s’acompanya d’una fitxa que identifica les places i els seus elements.
Aquesta activitat s’adapta al nivell educatiu del grup classe.

Informació pràctica

Lloc: l'activitat s'inicia a la plaça de la Porxada Durada: 1h 15’
Calendari: de setembre a juny, tots els dies de la setmana, excepte dijous, en horari escolar
Nombre d'alumnes: grup classe
Material: no se'n necessita cap
Preu: 2,25€ per alumne

Observacions: activitat que es desenvoluparà a l’exterior. En cas de pluja, s’ajornarà.