Itineraris de ciutat
Actualment, degut a les mesures establertes per contenir la COVID-19, els itineraris estan suspesos.
El Museu de Granollers, conjuntament amb Roca Umbert. Fàbrica de les Arts i Can Jonch. Centre de Cultura per la Pau, ofereix un seguit d'itineraris guiats per descobrir la història i el patrimoni de la ciutat.
Informació
Els preus pels itineraris (2 h de durada) és de 4 € per persona.
La visita a l'Adoberia (1,5 h) és de 3 € per persona.
50% de descompte per a persones jubilades, famílies nombroses i persones amb discapacitat. Gratuït per a persones a l’atur i per a infants fins a 12 anys.
L’itinerari de les Jornades Europees del Patrimoni és gratuït (per a més informació, vegeu el programa específic que s’edita cada any).
Si sou un grup i esteu interessats a fer un itinerari concret, contacteu amb nosaltres per fer visites concertades a mida.
Per a més informació i reserves
Museu de Granollers
C. Anselm Clavé, 40, 08401 Granollers
Tel. 93 842 68 40 / 93 842 68 41
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)
www.museugranollers.cat