Tranformador del temps. Manel Batlle (1948-2012)

Cicle mitjà i cicle superior d’educació primària

Art

«Transformador del temps» és una escultura obra de Manel Batlle feta l’any 2000 amb deixes de ferro. Des de l’any 2017 forma part de l’art públic de la ciutat. Concretament està emplaçada a la plaça de Can Trullàs, espai on hi va haver la foneria del mateix nom fins l'any 1990. A partir de les deixes ferroses, d’un material de recuperació, l’artista projecta una nova mirada i n’extreu una forma inèdita. L’obra va ser donada per la família a la ciutat de Granollers l’any 2017.

Descripció de l'activitat

Tota l’activitat es farà in situ, al lloc on es troba emplaçada l’escultura. S’anirà descobrint com s’expressava artísticament en Manel Batlle, quina utilització de materials diferents i originals usava per a la construcció de les seves escultures, dels seus volums. S’observarà l’obra a partir del joc, des de diferents punts de vista i es proposa fer un dibuix al natural de l’escultura.

Informació pràctica

Lloc: Plaça de Can Trullàs
Durada: 1h 30’
Calendari: de gener a març, tots els dies de la setmana, en horari escolar, excepte dijous.
Nombre d'alumnes: grup classe
Material: inclòs en l'activitat; el facilita el Museu. Preu: 3,65 € per alumne

Observacions: l’activitat es desenvoluparà a l’exterior. En cas de pluja, s’ajornarà.