Expressem records. Lluís Estopiñan (1958)

Disclosed_Memory 030 · Cianotípia sobre capsa de medicament.

Cicle superior d'educació primària i primer i segon cicle d’educació secundària

Visual i plàstica

En Lluís Estopiñan, des de ben jove que no ha deixat de treballar en pintura, intal·lacions artístiques i fotografia en les seves diverses formes analògiques i digitals. De 2015 ençà que està molt interessat amb tot el que gira al voltant de la memòria com a element central de la nostra identitat. El projecte Disclosed memory és bàsicament fotogràfic, utilitza fotografies de temps passats, rescatades de l’oblit i de la destrucció o bé de caixes de medicaments per combatre les malalties que porten a perdre la memòria. De l’obra de Lluís Estopiñan, el Museu de Granollers en té algunes peces.

Descripció de l'activitat

Després de l’observació d’obra de Lluís Estopiñan, es parlarà sobre la memòria, els nostres records. Es farà un treball plàstic a partir de fotografies de l’Arxiu Municipal de Granollers i de tècniques inspirades en l’obra de l’artista.

Informació pràctica

Lloc: L'Adoberia. Centre d'interpretació històrica del Granollers medieval. Pl. de l’Església, 7
Durada: 1h 30’
Calendari: de gener a març, tots els dies de la setmana, en horari escolar