Conferència: El luxe i el vestit al retaule de sant Esteve de Granollers

Dia i hora: dijous 01/10/2020 de les 19:30h a les 20:30h

Lloc: Museu de Granollers

Organitza: Museu de Granollers

Rosa M. Martín ens llegirà el retaule a través de la indumentària

EL retaule de sant Esteve de Granollers, tant en les taules pintades pels Vergós, com en les del guardapols, obra de Joan Gascó, posa de manifest una molt completa expressió del luxe en el vestit de la fi del segle XV.

A càrrec de Rosa M. Martín i Ros, historiadora dels tèxtils i la indumentària.

Mesures sanitàries:

• Es prega arribar amb antelació per poder fer una entrada esglaonada seguint les indicacions del personal d'acomodació. La sortida també s'haurà de fer de manera esglaonada.
  • Els primers a entrar seran les persones amb mobilitat reduïda, les embarassades i altres casos especialment sensibles.
  • Caldrà respectar en tot moment, també a les cues, la distància de seguretat i utilitzar mascareta. Una vegada asseguts a la vostra butaca, us recomanem no abandonar-la fins al moment de la sortida.
  • El Museu de Granollers disposa de gel hidroalcohòlic a l'entrada.
  • Es recomana portar el resguard de reserva descarregat al mòbil.