Acció recital Aquest amor que no és u, de Blanca Llum Vidal

Dia i hora: diumenge 14/03/2021 de les 18:00h a les 18:45h

Lloc: Museu de Granollers

Organitza: Museu de Granollers i Diputació de Barcelona, Oficina d'Arts Visuals

Recital poètic de Blanca Llum Vidal, una de les veus més destacades de la poesia catalana contemporània, dins de les activitats a l'entorn de l'exposició Elogi del malentès.

Blanca Llum Vidal explora el cos i explora el cor en un llibre que és com un miracle que, dit per ella, esdevé com els pans i els peixos, és a dir, pren vida. L’autora, tot i la seva joventut, és una de les veteranes de l’Horiginal, rapsoda de capa i espasa, posseïdora d’una veu singular dins la poesia catalana contemporània.

L'activitat es farà presencialment amb aforament limitat al 50% i també es podrà veure en directe pel canal YouTube del Museu de Granollers.

Blanca Llum Vidal (Barcelona, 1986) és filòloga, poeta i editora. Ha publicat els poemaris La cabra que hi havia (Documenta Balear, 2009), Nosaltres i tu (Lleonard Muntaner, 2011), Homes i ocells (Club Editor, 2012), Visca! (Documenta Balear, 2012), Punyetera flor (Labreu Edicions, 2014, amb el qual va ser candidata al Premi Nacional de Poesia Jove «Miguel Hernández»), Maripasoula: Crònica d’un viatge a la Guaiana francesa (Tushita Edicions, 2015), Aquest amor que no és u (Ultramarinos Editorial, 2018) i Amor a la brega (Pagès Editors, 2018). També ha estat recollida en antologies de poesia com Pedra Foguera o Women Writers in Catalan. Ha escrit sobre Ausiàs March o Giorgio Agamben i ha editat la poesia d’Àngel Guimerà i diverses obres de Víctor Català.