Diàleg 1

Dia i hora: dissabte 12/06/2021 de les 10:25h a les 11:30h

Lloc: Museu de Granollers

Organitza: Museu de Granollers

Estimades neurones: és el cervell l’òrgan savi?

Mercè Boada en diàleg amb Cristina Sáez

Sembla que la nostra condició de persones està vinculada, d’una manera essencial, a la memòria. Qui som més enllà d’aquesta capacitat? Mercè Boada ens aportarà la mirada, necessària, de la neurologia i de la ciència més recent.

Mercè Boada és neuròloga especialitzada en malalties neurodegeneratives com l’Alzheimer. Ha estat vinculada durant anys a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron i ha presidit la Societat Catalana de Neurologia. És fundadora i directora mèdica de la Fundació ACE d’atenció integral per a l’Alzheimer. Autora de nombrosos articles científics, ha participat en múltiples assajos clínics i ha estat assessora de la Generalitat de Catalunya en programes d’implementació de qualitat i salut per a la gent gran. Premiada en moltes ocasions, l’any 2016 va rebre la Creu de Sant Jordi de la Generalitat per la seva aportació en el camp de la investigació i les demències.

Cristina Sáez és periodista especialitzada en ciència, salut, medi ambient i cultura digital. Col·labora a La Vanguardia i ha col·laborat també en mitjans com National Geographic CienciaPúblico i Avui. Va dirigir i presentar el programa de televisió «La Malla Tendències», de ciència, pensament i cultura digital, emès a través de la Xarxa de Televisions Locals, i va ser guionista del programa de TVE «Redes», dirigit per Eduard Punset. Ha rebut diversos guardons al llarg de la seva trajectòria.

Reserva entrada

Arxivat a: Opera aperta