Obertura de l’exposició El dit a l’ull: fotografia inconscient

Dia i hora: dijous 14/10/2021 de les 18:00h a les 20:30h

Lloc: Museu de Granollers

Organitza: Festival Panoràmic

Avui obrim l'exposició a l'Espai Obert del Museu de Granollers. Fins el 28 de novembre.

Dijous 14 d’octubre, a partir de 18 h

Obertura de l’exposició El dit a l’ull: fotografia inconscient

Una selecció d'artistes internacionals donen testimoni sobre la preocupació al voltant de la fotografia inconscient. Joachim Schimdt Blanca Viñas, Roberto Huercaya, Christian Allen / Nancy Bean, Philip Schuette, Sylvie Bussières, Andreas Müller-Pohle, Juana Gost, Miguel Angel Tornero, Luis Gordillo, Francele Cocco, Blanca Casas Brullet, Pierre Cordier, Nino Migliori, Pere Formiguera i Lluís Estopiñan ens presenten els seus treballs de gran riquesa plàstica i conceptual i ens il·lustren el joc i l'exploració del productiu recorregut al llarg dels molts vessants de l'atzar. Exposició comissariada per Joan Fontcuberta.

Exposició entorn de Panoràmic. Festival de Cinema, Fotografia i més