Visita a l'Adoberia dels Ginebreda

Dia i hora: dissabte 26/02/2022 de les 11:00h a les 13:00h

Lloc: Museu de Granollers

Organitza: Museu de Granollers

Conèixer l'adoberia de la mà de la Cinta Cantarell, historiadora de l'art

El centre d’interpretació històrica del Granollers medieval ofereix, a través d’una museografia singular, la possibilitat de conèixer un complex artesanal preindustrial, alhora que la història i el creixement de la ciutat, des del segle IX fins al segle XVIII. L’Adoberia d’en Ginebreda és un dels pocs exemples d’arqueologia industrial excavat a la ciutat i l’única adoberia conservada de la mitja dotzena que, segons la documentació, hi havia hagut. Actualment és una de les poques adoberies històriques conservades a Catalunya, i esdevé un espai idoni per conèixer i difondre el creixement i la transformació del Granollers medieval, caracteritzat per un ampli recinte emmurallat, un seguit d'oficis i activitats productives, entre les quals destaquen les relacionades amb la pell, i un mercat potent i diversificat.

Informació pràctica

El lloc de trobada dels itineraris serà el Museu de Granollers
Els preus dels itineraris de 2 h és de 4 € per persona.
50% del preu per a persones jubilades, famílies nombroses i monoparentals i persones amb diversitat funcional.
Gratuït per a persones en atur i per a infants fins a 12 anys

Cal fer inscripció prèvia: (Necessites javascript per veure aquest correu-e) (fins al dijous anterior a l’itinerari) i al 93 842 68 40 fins el mateix dia si queden places.

Fora d’aquestes dates, es poden fer visites concertades per a grups.