Mirant Jordi Benito. Una passejada artística al parc de Ponent

Lloc: Entrada del parc de Ponent, c.Torras i Bages, cantonada Rafael Casanova

Organitza: Museu de Granollers

Activitat anul.lada. Disculpeu!

L’any 2018 es va instal·lar de manera permanent a l’entorn del llac del parc de Ponent una obra d’art totalde l’artista granollerí internacional Jordi Benito. Aquesta instal·lació artística consta de quatre elements: una estructura en forma d'infinit sobre l'antiga torre elèctrica; nou blocs de granit gravats amb partitures de Carles Santos, dins el llac; la fórmula matemàtica d'Euler reproduïda amb ferro; i un cercle dins el llac, inspirat en el llac de Wannsee, símbol de la història i la memòria.

Amb aquest passeig descobrirem de manera artística què ens ha volgut dir Jordi Benito. Segons Vicenç Altaió, comissari del projecte, "Jordi Benito ens fa veure l'energia com a força transformadora; la música com a llenguatge universal; la història com a lloc i memòria dels esdeveniments; i la ciència com la capacitat d'interpel·lar i donar resposta".

La passejada «Mirant Jordi Benito» (1 h) és de 2 euros per persona.

Descomptes: 50% de dte. per a persones jubilades, famílies nombroses i monoparentals, i persones amb discapacitat

Gratuït per a persones a l’atur i per a infants fins a 12 anys