Granollers commemora el 84è aniversari del bombardeig de 31 de maig de 1938

Dia i hora: Del dijous 19/05/2022 al dimarts 31/05/2022

Lloc: Varis espais de la ciutat

Organitza: Can Jonch. Centre de Cultura per la Pau

Granollers commemora el 84è aniversari del bombardeig de 31 de maig de 1938

Granollers commemora el 84è aniversari del bombardeig de la ciutat durant la Guerra Civil amb activitats de memòria històrica i de foment de la pau que s’agrupen en la programació “Granollers, vila oberta a la pau”. Com cada any, des de Can Jonch. Centre de Cultura per la Pau s’impulsa el programa de commemoració del bombardeig de 31 de maig de 1938 té com a objectiu donar a conèixer i fer accessible els espais de memòria de la ciutat, reflexionar sobre els bombardejos i la seva memòria, així com treballar amb les escoles en l’àmbit de memòria i cultura de pau i enfortir les relacions amb altres ciutats i territoris bombardejats.

Així, les propostes inclouen exposicions, teatre, presentacions de llibres, portes obertes al refugi de la plaça Maluquer, un itinerari guiat o la ja tradicional caminada al Bosc de la Pau. A més, el mateix 31 de maig a les 9 del matí es farà, al cementiri, l’acte memorial del 84è aniversari del bombardeig de Granollers i d’homenatge a les víctimes.

Més informació a: www.granollers.cat/vilaobertaalapau

Arxivat a: Interès general