Dimonis: ex-orcismes i in-orcismes de Verdaguer

Dia i hora: dimarts 23/08/2022 de les 18:15h a les 18:55h

Lloc: Museu de Granollers

Organitza: Museu de Granollers

Instal·lació de cabosanroque, una obra polifònica on l'espectador acaba formant part d'una altra obra que el conté.

Dimonis és una obra polifònica on l'espectador acaba formant part d'una altra obra que el conté. Ésser posseït sense saber-ho i transmutar de subjecte-passiu d'una exposició a objecte-actiu d'una instal·lació o d'una obra teatral. El públic passa de la llibertat de moviments dins d'una reproducció de la planta del pis on Verdaguer assistia els exorcismes, a ser posseït per cabosanroque, i sense ser-ne conscient executa uns moviments orquestrats, una coreografia, per acabar completant l'obra.

Cabosanroque s'aproxima al Verdaguer més desconegut i el rellegeix des de la contemporaneïtat, fent-ne una interpretació lliure, de la paraula al so, i del so a la imatge.

Sessions a les 18,15 -19,15 - 20,15 h de dimarts a diumenge i 11,15 -12,15 i 13,15 diumenge al matí. Les sessions tenen una durada de 40 minuts.