Com passar dels textos de Verdaguer al so

Dia i hora: dimecres 24/08/2022 a les 18:30h

Lloc: Museu de Granollers

Organitza: Museu de Granollers

Cabosanroque, (Laia Torrents i Roger Aixut) faran una visita comentada a la instal·lació Dimonis.

Xerrada sobre el procés creatiu de l’obra Dimonis. Ex-orcismes i in-orcismes de Verdaguer a partir d’una visita guiada a l’exposició. De la mà dels artistes cabosanroque Laia Torrents i Roger Aixut.

Dimonis és una obra polifònica on l'espectador acaba formant part d'una altra obra que el conté. Ésser posseït sense saber-ho i transmutar de subjecte-passiu d'una exposició a objecte-actiu d'una instal·lació o d'una obra teatral. El públic passa de la llibertat de moviments dins d'una reproducció de la planta del pis on Verdaguer assistia els exorcismes, a ser posseït per cabosanroque, i sense ser-ne conscient executa uns moviments orquestrats, una coreografia, per acabar completant l'obra.

Durada aproximada: 1h 30’