Palou. Paisatge rural, paisatge cultural

Dia i hora: diumenge 16/04/2023 de les 11:00h a les 13:00h

Lloc: Pg. del doctor Fàbregas, (s/n)

Organitza: Museu de Granollers

Itinerari pel patrimoni de l'entorn rural de Palou, a càrrec de Cinta Cantarell, historiadora de l'art

Palou va ser un municipi independent fins a l’any 1928, en què va ser agregat al terme de Granollers. A canvi de serveis, va aportar un gran espai territorial en bona mesura agrícola, que ha mantingut la seva personalitat pròpia i diferenciada fins a l’actualitat. El pla de Palou conserva un ric patrimoni cultural, tant arquitectònic com natural. L’itinerari proposa un recorregut per alguns dels elements patrimonials més significatius: masies (Can Bassa, Torre de les Aigües, el Junyent, Can Mayol...), recs que encara porten aigua, safareigs, les antigues escoles i l’església de Sant Julià, com també conreus, arbres monumentals i la riba del riu Congost.

Informació pràctica

El lloc de trobada dels itineraris serà el Museu de Granollers
Els preus dels itineraris de 2 h és de 4 € per persona.
50% del preu per a persones jubilades, famílies nombroses i monoparentals i persones amb diversitat funcional.
Gratuït per a persones en atur i per a infants fins a 12 anys

Cal fer inscripció prèvia: (Necessites javascript per veure aquest correu-e) (fins al dijous anterior a l’itinerari) i al 93 842 68 40 fins el mateix dia si queden places.

Fora d’aquestes dates, es poden fer visites concertades per a grups.