Celebrem la Nit dels Museus!

Dia i hora: dissabte 13/05/2023 de les 19:00h a les 21:00h

Lloc: Museu de Granollers

Organitza: Museu de Granollers

Vine a celebrar amb nosaltres una nit especial, on el vi i els romans seran els protagonistes!

In illo tempore. Granollers i el vi en època romana

Primera visita comentada a les 7 i la segona, a 3/4 de 8 de la tarda

Plini el Vell, al segle I dC, ens lloà les excel·lències del vi de Lauro, que tenia una qualitat superior al de la resta que es produïa a bona part del territori que avuiés Catalunya.

Però, a on estava Lauro? Quina relació tenia amb Granollers? Qui produïa aquest vi?

Farem una visita a l'exposició sobre el Granollers d'època romana i descobrirem els secrets d'aquesta antiga Denominació d'Origen de Lauro. I recordeu... in vino veritas!

A càrrec de Marc Guàrdia i Llorens, arqueòleg del Museu i cocomissari de l’exposició.

En acabat, a 2/4 de 9 del vespre

Tast de vins del Celler Can Roda (Martorelles) de l'antiga DO de Lauro, avui integrada a la DO d’Alella.