Visquem l’arqueologia!

Dia i hora: dimecres 19/07/2023 de les 9:30h a les 13:00h

Lloc: Jaciment ibèric del Puig del Castell

Organitza: Museu de Granollers

Visita al jaciment ibèric del Puig del Castell de Samalús.

Aprofitant la campanya d’excavacions arqueològiques que s’esdevé cada juliol (enguany serà la 13a), farem una visita al poblat ibèric del Puig del Castell de Samalús per conèixer les darreres novetats que han aparegut en les tasques arqueològiques.

De la mà de l’arqueòleg del Museu de Granollers, Marc Guàrdia, que dirigeix l’excavació, coneixerem aquest important assentament laietà, desvelarem els seus significats i tindrem l’oportunitat de copsar en directe com es treballa en una excavació arqueològica.

Horari: 9.30 a 13 h aprox.

Punt de trobada: C/Joan Camps, davant de l’escola Salvador Espriu, amb vehicle particular.

Activitat gratuïta pensada per a públic familiar i adult.

Des de Samalús, caldrà pujar caminant dalt del turó, en un itinerari ascendent d’1,6 km, en un passeig de 45 minuts aproximadament.

Cal dur calçat còmode, gorra, protecció solar i aigua.

Cal inscripció prèvia. Places limitades.