Que la terra et sigui lleu. El modernisme al cementiri de Granollers

Dia i hora: diumenge 29/09/2024 de les 11:00h a les 13:00h

Lloc: Camí del cementiri s/n

Organitza: Museu de Granollers

Itinerari a càrrec de Cinta Cantarell, historiadora de l'art

Els cementiris formen part del patrimoni cultural de totes les civilitzacions del món antic i també de l’actual. No són només llocs on descansen els nostres antecessors, sinó que també expliquen les transformacions que pateix la societat en cada època. Descobrir-los és conèixer millor el nostre passat i també el present. En els seus camins i racons s’amaguen tombes de gent insigne i de persones sense nom, panteons, escultures, monuments commemoratius... Visitarem el modernisme del cementiri de Granollers, mirant-lo "amb uns altres ulls".

Lloc de trobada: Camí del cementiri s/n

Durada: 2 h

Preu: 4,15 € per persona. 50 % del preu per a persones jubilades, famílies nombroses i monoparentals i persones amb diversitat funcional. Gratuït per a persones en situació de desocupació i per a infants fins a 12 anys

Cal fer inscripció prèvia: (Necessites javascript per veure aquest correu-e) (fins a les 12 h del divendres anterior a l’itinerari) o bé al 93 842 68 40 (de dilluns a divendres de 9 a 14 h)