Cap de setmana ibèric

Dia i hora: diumenge 06/10/2024 de les 10:30h a les 14:00h

Lloc: Jaciment ibèric del Puig del Castell

Organitza: Ajuntament de Cànoves i Samalús

Visita teatralitzada i arqueològica al Puig del Castell de Samalús.

Diumenge, 6 d’octubre de 2024 de 10:30 a 14:00

Proposem una manera tant lúdica com informativa per acostar-nos a la realitat del poblat ibèric del Puig del Castell de Samalús. Farem una visita teatralitzada, on acompanyats de 2 antics habitants del poblat, descobrirem els secrets de la ciutat de Lauro.

- Activitat adreçada al públic familiar
- Sortida a les 10.30 h, des del centre cívic. Un cop al jaciment es faran 2 grups, un que farà la visita teatralitzada i l’altre grup que farà la visita arqueològica (en cas de pluja es farà una explicació a càrrec del Director de l´excavació Marc Guàrdia al Centre Cívic). Un cop finalitzades s’intercanviaran els grups.

En acabar els dos torns de visita es baixarà del poblat conjuntament per participar en el refrigeri.
- Durada: aproximadament 2.30 h.
- Punt d’inici de l’itinerari: Centre Cívic Xavier Flaquer
- Pujada de 30-40 min. Alguns trams requereixen d’un mínim de condició física. Es recomana anar ben calçat i portar aigua.
- No cal reserva prèvia.

13 h Refrigeri
Un cop acabades les visites, i retornats al punt de sortida, gaudirem d’un tast de menjar i beguda inspirat en la cuina i els productes dd l’època ibèrica.
- Activitat adreçada al públic familiar.
- Exclusiu pels que han participat en la visita.
- No cal reserva prèvia.

Quin cost té: