Visita al jaciment iber de Puiggraciós

Dia i hora: dissabte 12/10/2024 a les 17:00h

Lloc: Jaciment ibèric de Puiggraciós

Organitza: Ajuntament de Bigues i Riells del Fai

Visita a càrrec de Marc Guàrdia, arqueòleg i director de les campanyes d'excavació al jaciment.

Des del Museu de Granollers es dirigeix les excavacions al jaciment ibèric de Puiggraciós.Un dels objectius del projecte era iniciar excavacions arqueològiques en un jaciment inèdit i significatiu. És per això que l’any 2019 vam iniciar la primera campanya d’excavacions al poblat de Puiggraciós, del que només se’n tenien referències antigues. Els resultats cal qualificar-los de sorprenents, atès a la importància de les restes trobades.

Sobre aquesta talaia natural que és visible des de tot el Vallès, els treballs d’aquesta primera campanya han tret a la llum part la fortificació que tancaria el poblat, així com s’ha delimitat una gran estança al cim del turó buidada a mitjan segle XX.

Dins de les Jornades Europees de Patrimoni Cultural, es realitza la visita comentada per l'arquèoleg del Museu de Granollers i director de les excavacions.

La visita és gratuïta, però cal fer reserva aquí

Arxivat a: Excavacions