No em va fer Joan Brossa

Sala SET

Del 4 d'abril al 5 de maig.

És un projecte expositiu d’art sonor creat per cabosanroque i que explora la prosa més desconeguda del poeta Joan Brossa.

La inauguració comptarà amb la presència de l’alcalde de l’Ajuntament de Granollers, Josep Mayoral, la regidora de cultura, Mireia López, el sub-director general de Promoció cultural del Departament de Cultura, Toni Cabré i el dúo d’artistes sonors cabosanroque, Laia Torrents i Roger Aixut.

“No em va fer Joan Brossa” és una gran instal·lació sonora i plàstica, formada per diferents elements quotidians extrets del seu context per representar els paisatges als que fa referència Joan Brossa en la seva prosa dels anys 40 i 50. A més a més, es poden escoltar diferents fragments de la poesia escènica de la mateixa època, farcida d'al·literacions. La intenció és crear una nova prosa objectual, d’interpretació lliure, que substitueixi els textos originals, però que alhora conservi oberta la potencialitat del seu significat i doni a l’espectador la llibertat de poder extreure’n la seva pròpia interpretació.

L’obra ha estat produïda per cabosanroque, el festival Temporada Alta, el Teatre Nacional de Catalunya, la Institució de les Lletres Catalanes i la Fundació Lluís Coromina. Aquest projecte va obtenir una de les beques per a la recerca i la creació en l’àmbit de les arts visuals que va atorgar el Departament de Cultura l’any 2016.