BM Granollers. 75 anys d'història, societat i cultura

BM Granollers

75 anys d’esport, societat i cultura

El Club Balonmano Granollers compleix anys en plena forma física. Són 75 anys d’esport, societat i cultura que han impregnat tots els racons de la ciutat i la comarca, encomanant a tothom la passió per l’handbol. Us proposem un viatge des d’aquella primera il·lusió de l’any 1944 per impulsar un nou esport, fins a convertir-se en un club on participen més de quatre-cents cinquanta jugadors i jugadores. Entremig, com la vida mateixa, fites assolides, decepcions, entrebancs i reptes que n’han esperonat el seu creixement. Però, per sobre de tot, el BMG és una part indissoluble del teixit vital de la ciutat, i l’handbol l’esport emblema de Granollers.

L’exposició recorre la història de l’emblemàtic club durant els 75 anys de la seva existència. Com va néixer el club? A quines pistes es jugava? Qui n’eren els seguidors? L’esperit d’equip del BM Granollers ens acompanya durant tota l’exposició on es podrà veure elements, documentació cedida pel Club, per l’Arxiu Municipal de Granollers, per l’Arxiu Joan Barbany i per moltes persones que han col·laborat a fer l’exposició possible. També es podrà visionar el documental realitzat per VOTV, Orgull BMG, un recorregut per la història del club, amb direcció d’Eloi Vila. Com a curiositat, es podrà veure la pilota amb la que es va jugar el partit de la Final de la Recopa d’Europa de la temporada 1975/76 i que va donar al BM Granollers la copa d’Europa.