Jornades Europees de Patrimoni 2020 a Granollers

22/10/2020

Us proposem un itinerari guiat virtual per descobrir, sense moure’ns del museu, els elements patrimonials que són testimoni de la relació que Granollers ha tingut amb els animals.

El porc, el gos, l'ou i el lleó. Els animals que acompanyen la ciutat

El centre històric de la ciutat conserva força elements patrimonials que són testimoni de la relació que Granollers ha tingut amb els animals: de la gralla als porcs,...

Amagats en els noms de places i carrers, en les façanes de les cases, darrere de moltes cantonades, ... coneixerem quins animals ens expliquen la relació amb la ciutat i quins altres l'embelleixen.

Donada la situació de la ciutat pel que fa a la covid-19, l’itinerari serà virtual, amb el guiatge a càrrec de Cinta Cantarell, historiadora de l'art, i la participació teatral de l’actriu Maria Manau.

Lloc: Museu de Granollers. C. d'Anselm Clavé, 40
Durada: 2 h aproximadament
Activitat gratuïta. Places limitades. Cal fer reserva prèvia
93 842 68 40 (Feiners, de dilluns a divendres, de 9 a 15h i en horari d’atenció al públic)