Les escoles tornen al Museu de Granollers

13/01/2021

Els tallers educatius adreçats als centres educatius s'han reprès amb l'inici de l'any

Aprendre a pintar com Miró, construir objectes com Villèlia, pastar fang com Cumella.... els infants i joves de les escoles de Granollers han tornat al Museu per crear, explorar i descobrir junts a través del joc. El museu compta amb tres plantes vibrants d'exposicions i activitats que proporcionen experiències sensorials i continguts educatius que se centren en les arts visuals, la història i el patrimoni de la ciutat de Granollers.

El projecte educatiu del Museu ofereix un espai d’activitat on a través de l’art els nens/es s’obrin a noves idees i siguin creatius, sensibles i crítics al que els envolta, sentint-se capaços de transformar-ho creativament, aprofitant les oportunitats que ens aporten totes les preguntes que genera una imatge.

Arxivat a: General