Exposició Elogi del malentès

26/01/2021

Des del divendres 22 de gener fins el 14 de març, podeu visitar l'exposició Elogi del malentès

Les obres de catorze artistes conviden al visitant a reflexionar sobre el conflicte que genera el malentès i l’oportunitat de descobrir un nou punt de vista. L’exposició ho fa amb una mostra d’art contemporani utilitzant les arts plàstiques i audiovisuals.

L’exposició «Elogi del malentès» es podrà visitar a la sala SET del Museu de Granollers del 22 de gener al 14 de març de 2021. Es tracta d’una exposició itinerant del Programa d’Arts Visuals de l’Oficina de Difusió Artística (ODA) de la Diputació de Barcelona, comissariada per Joana Hurtado Matheu i organitzada en col∙laboració amb els municipis que l’acullen.

L’exposició vol fer palès que el malentès és molt present en el nostre dia a dia, que una paraula o situació pot tenir múltiples interpretacions i que el dia que ens n’adonem, tot canvia i nosaltres canviem. A través de l’art contemporani, l’exposició ofereix un veritable espai de debat, una multiplicitat de veus crítiques des d’on qüestionar l’ordre establert. Un nou escenari de relacions en què art i política es troben, no per buscar una solució, sinó per repensar les lliçons apreses i rescatar la vaguetat i la incertesa a través de la sospita i la discrepància. Joana Hurtado, comissària de l’exposició.

Les obres exposades corresponen a les artistes Mar Arza, Cabello/Carceller, Lúa Coderch, Kajsa Dahlberg, Anna Dot, Dora García, Andrea Gómez, Núria Güell, Alexandra Leykauf, Mariona Moncunill, Mireia Sallarès, Batia Suter i Pilvi Takala i la comissària de l’exposició és la historiadora de l'art i crítica cultural, Joana Hurtado.