Sant Jordi entra al Museu

La Janat Khabkhab de l'escola Salvador Espriu amb el dibuix a la façana del Museu de Granollers
22/04/2021

El dibuix de la Janat Khabkhab de l'escola Salvador Espriu ha estat l'escollit per guarnir l'aparador del museu.

Aquest abril de 2021, el Museu de Granollers torna a celebrar Sant Jordi. I així com l’any passat 2020, amb la pandèmia de la covid-19, els dibuixos van estar exposats de manera virtual al web municipal, enguany els podrem mostrar a la sala d’exposicions Espai obert.

Heu estat 609 alumnes de 3r de primària de 16 escoles les que heu participat:

CEE Montserrat Montero, Col·legi Jardí, Col·legi L’Estel, Educem, Escola Cervetó, Escola Ferrer i Guàrdia, Escola Granullarius, Escola Joan Solans, Escola Lledoner, Escola Mestres Montaña, Escola Municipal Salvador Llobet, Escola Pereanton, Escola Pia, Escola Ponent, Escola Salvador Espriu i Escola Turó de Can Gili.

Són molts i molts els dibuixos que ens heu fet arribar parlant-nos de la llegenda de Sant Jordi!

Com bé sabeu, dels dibuixos presentats, se n’escull un per a ser reproduït en molt gran i posar-lo en un dels vidres de la façana de l’edifici. Aquest any ha estat el dibuix de la Janat Khabkhab de l'escola Salvador Espriu, a qui volem felicitar!

Des del Museu us volem donar les gràcies pels vostres dibuixos, que des de dimecres 21 d’abril i fins el diumenge 2 de maig podrem veure exposats a la sala Espai Obert.