El projecte Art i Escola s'instal·la a la 4a planta

© Institut Lauro
28/05/2021

La 5a edició del projecte d'art contemporani té aquest any el concepte Joc com a motiu de creació.

ART + ESCOLA és un projecte referent en l’ensenyament de les arts contemporànies als centres educatius. La iniciativa d’ACVIC (Centre d’arts contemporànies de Vic) ara fa deu anys, arriba al Vallès Oriental impulsat per l’Associació Cultural de Granollers, amb el suport del Museu de Granollers. En aquesta 5a edició continuem tan satisfets com el primer dia, d’impulsar projectes artístics com Art + Escola i poder-los mostrar al Museu de Granollers, plenament convençuts de les capacitats creatives i educatives de l’art. Aquest any, el centre de creació i reflexió ha estat el JOC. Quatre centres educatius s’han sumat a la iniciativa, amb uns 300 participants.

Jugar, crear, experimentar, obrir noves vies, mirades i pràctiques pel sol fet de passar-hi, pel pur plaer de visualitzar el més enllà amb l'imprevist, l'inesperat, o la certesa d'allò aleatori que ens reafirma en el terreny de joc compartit que és l'art.

Es podrà visitar de l'1 al 13 de juny a la 4a planta del Museu.