Els avis i àvies de les residències i de la Creu Roja ens visiten

28/05/2021

Aquest any el lema del Dia internacional dels museus ha estat "El futur dels museus: recuperar i tornar a imaginar". El Museu de Granollers ha convidat a la gent gran de Granollers a visitar-nos i comprovar com és un espai per recuperART-nos.

El grup de gent gran de la Creu Roja de Granollers, els àvis i àvies de la Fundació Antónia Roura, de l' Hospital de Dia Sant Jordi de Granollers i de la residència Adolfo Montañá de l' Hospital General de Granollers han vingut a visitar l'exposició Retorn a Granollers del retaule de sant Esteve. Totes i tots han estat molt contents amb la visita, amb les imatges i la història de Granollers de principis del segle passat i amb les taules magnífiques del retaule de sant Esteve. Una visita molt satisfactoria per totthom!

Arxivat a: General