Dijous 10 juny, comença Opera aperta. Festival d'art i paraula de Granollers

Opera aperta. Festival d'art i paraula de Granollers
08/06/2021

Quatre dies de diàleg, debat, pensament i art al Museu de Granollers

Opera aperta és un festival de petit format, íntim i proper, amb referències internacionals com els festivals de filosofia i de pensament que tenen lloc, per exemple, a Itàlia. Partint d’una obra de la col·lecció d’art del Museu de Granollers, Opera aperta, Festival d’art i paraula de Granollers, obre diàleg a l’entorn d’un dels grans interrogants associats a la condició humana.

El festival té voluntat de debat, de generar pernsament, un espai obert i participatiu crearnt sinergies amb altres col·lectius i entitats de la ciutat, biblioteques, llibreries, institus, associacions, cinema. Durant quatre dies, Granollers es converteix en centre neruàlgic de la cultura, de l’art i del pensament viu i en efervescència.

Totes les activitats són gratuïtes i es fan en un mateix espai, el Museu de Granollers, amb aforament limitat i mantenint les mesures de seguretat. Per assistir-hi cal fer reserva prèvia d’entrada en aquest enllaç

A més, totes les conferències i diàlegs es poden seguir també via streaming a través del canal de Youtube del Museu de Granollers i també a través de les xarxes socials (Facebook, Instagram i Twitter) del Museu de Granollers.