Visquem l’arqueologia

05/07/2021

Sortida matinal a l’excavació arqueològica del poblat ibèric del Puig del Castell de Samalús

Aprofitant la campanya d’excavacions arqueològiques que s’esdevé cada juliol, farem una visita al poblat ibèric del Puig del Castell de Samalús per conèixer les darreres novetats que han aparegut en les tasques arqueològiques, en especial de l’accés monumental i una de les torres que el flanquejaven, excavat el juliol de 2020.

De la mà de l’arqueòleg del Museu que dirigeix les excavacions, coneixerem aquest important assentament laietà, desvelarem els seus significats i tindrem l’oportunitat de copsar en directe com es treballa en una excavació arqueològica.

Cal inscripció prèvia. Places limitades. Activitat gratuïta pensada per públic familiar i adult. Cal dur calçat còmode, gorra, protecció solar i aigua. Cal complir amb les mesures sociosanitàries pertinents. Des de Samalús, caldrà pujar caminant dalt del turó, en un itinerari ascendent d’1,6 km, en un passeig de 45 minuts aproximadament.

Dies: els dimecres 14 o 21 de juliol de 2021
Horari: 9.30 a 13 h aprox.
Punt de trobada: C/Joan Camps, davant de l’escola Salvador Espriu, amb vehicle particular

A càrrec de Marc Guàrdia, arqueòleg del Museu de Granollers

Arxivat a: General