S'inicien les activitats al Museu de Granollers

Detall exposició "Arqueologia d'un inventari". Foto: Frederic Montornés
07/09/2021

Itineraris, conferències, visites comentades... comencen les activitats al Museu de Granollers

Engegem el mes de setembre amb una proposta d'activitats a l'entorn de les exposicions i el patrimoni de Granollers.

Actualment podeu visitar l'exposició Arqueologia d'un inventari. Vida i política dels objectes de la Salvaguarda a Granollers. 1936-2021. Un projecte d'Ignasi Prat Altimira a cura de Frederic Montornés. Amdós oferiran una visita comentada el dijous 16 de setembre a les set de la tarda.

A la sala SET podeu veure l'exposició El Modernisme i les flors, al voltant de la qual, us proposem una ruta per la Granollers modernista i noucentista a càrrec de la Cinta Cantarell el diumenge 19 de setembre a les 11h. També hem programat dues conferències al voltant d'aquesta exposició: Natura i arquitectura modernista" a càrrec de Marta Saliné, el dijous 28 d'octubre, i "Els escriptors modernistes i el cinema mut" a càrrec de Teresa Iribarre el dijous 25 de novembre, a les set de la tarda. El diumenge 14 de novembre a les 12h, la Fàtima Lòpez, comissària de l'exposició, ens oferirà una visita comentada.

Reprenem les visites comentades a l'exposició Retorn a Granollers del retaule de sant Esteve a càrrec de la Cinta Cantarell. Seràn els diumenges 3 d'octubre (amb intèrpet de signes en llengua catalana), el 7 de novembre i el 19 de desembre, a les 12 del matí. I oferim tres conferències al voltant de l'exposició: "Granollers al segle XVI. El segle d'or" a càrrec de Jaume Dantí el dijous 21 d'octubre; "Parada i fonda. La vida quotidiana al x. XV" a càrrec de Teresa Vinyoles el dijous 11 de novembre i "La Llegenda Àuria de sant Esteve" a càrrec de Cinta Cantarell el dijous 2 de desembre, a les set de la tarda.

Les conferències s'oferiran en streaming pel canal YouTube del Museu de Granollers.