Presentació de l’exposició Fragments de por en aquests temps d'incertesa.

16/09/2021

L’Institut Celestí Bellera, emmarcat en el nou projecte d’Erasmus artístic i la col·laboració de l’artista Bernat Barris, ens proposa una reflexió sobre l’avantguarda artística en temps de pandèmia.

Dijous 23 de setembre, a les 18 h es presenta l'exposicó Fragments de por en aquests temps d'incertesa de l'Institut Celestí Bellera i la col·laboració del Museu de Granollers.

El projecte proposa omplir el buit de les cinc taules i l’escultura central amb creacions dels alumnes de Batxillerat artístic, dins de la llibertat d’expressió característica dels moviments d’avantguarda i durant el temps d’incertesa de la Covid-19. Els sentiments viscuts durant la pandèmia són presents en les noves taules i ens aboquen a un abisme d’emocions intenses. El retaule de sant Esteve es va oferir per guarir la ciutat i, ara, els alumnes ofereixen la seva creativitat per guarir el retaule.

Cal fer inscripció prèvia. Aforament limitat
Del 23 de setembre al 17 d’octubre a la 4a planta