Luz Broto. Posar-se al lloc de l'altre

Crèdits fotografies: “Ir de un lado al otro”, Aprendanza 2019. María Artiaga i Lourdes Cabrera.
10/12/2021

L'exposició és una invitació a ocupar el lloc d'una altra persona; la que tens al costat o una que encara no coneixes.

Prenent com a punt de partida una proposta que Luz Broto va realitzar a l’Institut Celestí Bellera de Granollers al 2014, l'exposició presenta una sèrie d'accions, en diferents contextos i amb diferents grups de persones, que tenen en comú la intenció de forçar una sortida del lloc propi per a habitar el de l’altrx. L'exposició repassa el que va succeir però també s'obre al que està per venir. És una invitació a ocupar el lloc d'una altra persona; la que tens al costat o una que encara no coneixes. A cura d'Anna Manubens.

Inauguració: 15 de desembre a les 19h. Fins el 3 d'abril 2022.
La inauguració de l'exposició coincideix amb la data de l'acció que Luz Broto va realitzar a Granollers ara fa 7 anys amb alumnes de l'Institut Celestí Bellera.

Arxivat a: General