Fes-te l’estiu. Activitats per a infants i joves fins a 16 anys

07/07/2022

El Museu de Granollers participa al programa Fes-te l'estiu amb 4 activitats adreçades als infants de primària que s’han inscrit en l’oferta de Casals d’Estiu de l’Ajuntament de Granollers.

Durant dues setmanes (del dilluns 27 al divendres 8 de juliol), el Museu estarà present en el centre d’interès dels Casals d’estiu, que aquest any és el Joc.

Activitats:

- Marc, el petit adober: Es pren com a fil conductor el conte La finestra dels Ginebreda, una història que té com a escenari l’adoberia dels Ginebreda on un petit vailet, en Marc, va anar-hi per aprendre l’ofici de preparar les pells i va acabar essent un gran sabater.
Per a infants de 1r i 2n de primària, a càrrec de Cinta Cantarell. A l’Adoberia. Plaça de l’Església, 7.

- Aem a les places: Un recorregut per les places i placetes del centre de la ciutat on tot passejant i mirant hi descobrirem un element patrimonial que ajudarà a la comprensió de cascun dels espais. Es parlarà dels diferents noms que reben, difeents segons les diferents generacions.
Per a infants de 3r a 6è de primària, a càrrec de Cinta Cantarell. Inici del recorregut: plaça de la Porxada.

- A refugi!, de Cinta Vidal. Observació d’una obra mural que parla del concepte refugi i que es toba en l’espai públic.S’hi fa un joc amb caixes de cartró, fent-ne una composició en forma d’amagatall. Una interpretació de l’obra.
Per a infants de 1r i 6è de primària, a càrrec d’Agnès Ferrer. Carrer Muralla / carrer Catalunya.

- Zoer & Velvet: Observació de l’obra mural formada per dos murs i un element central (les eixides del mateix edifici)
Per a infants de 1r i 6è de primària, a càrrec d’Agnès Ferrer. Carrer de M. Aurèlia Capmany / carrer Pllars, en el barri de Can Bassa)

Arxivat a: General