Guia educativa del Museu de Granollers

14/09/2022

Ja està a l'abast dels centres educatives la guia educativa del curs escolar 2022-2023

Les activitats, visites i tallers que es duen a terme en el marc del Museu de Granollers estan pensats per afavorir el coneixement de la ciutat i la seva història, i també volen ser una eina d'aprenentatge en àmbits ben diversos, per fer de la història i el patrimoni local un recurs per a l’educació.

Les activitats educatives d’aquesta guia es proposen contribuir a formar l’alumnat en la utilització de recursos materials, en l'associació d'idees, en la reflexió, en el diàleg i en la capacitat d'expressar-se, entre altres habilitats. Totes les propostes es relacionen amb els continguts del currículum escolar, s'associen a diferents àrees de coneixement i s’adapten als diferents nivells educatius.

Arxius adjunts