Proposta d'itineraris per l'any 2023

19/12/2022

Us presentem la proposta d'itineraris per la ciutat per l'any 2023

El Museu de Granollers, conjuntament amb Roca Umbert. Fàbrica de les Arts i Can Jonch. Centre de Cultura per la Pau, ofereix un seguit d'itineraris guiats per descobrir la història de la ciutat. Són itineraris a càrrec de la Cinta Cantarell, historiadora de l'art i gran coneixedora de la ciutat de Granollers.

Informació pràctica

El lloc de trobada dels itineraris serà el Museu de Granollers, excepte:
. Palou (pg. del doctor Fàbregas, s/n)
. L'Adoberia d’en Ginebreda i Granollers i Vila medieval i moderna (pl. de l'Església, 7)
. Mirant Jordi Benito (entrada del parc de Ponent, c.Torras i Bages, cantonada Rafael Casanova)
. El modernisme al cementiri de Granollers (Camí del Cementiri, s/n)

Tots els itineraris duren 2 h excepte el de «Mirant Jordi Benito» (1 h) i les jornades de portes obertes als refugis. Consulteu-ne la informació específica.

Els preus dels itineraris de 2 h és de 4 € per persona.
La passejada «Mirant Jordi Benito» (1 h) és de 2 euros per persona.

50% del preu per a persones jubilades, famílies nombroses i monoparentals i persones amb diversitat funcional
Gratuït per a persones en atur i per a infants fins a 12 anys
L’itinerari de les JEP és gratuït (per a més informació, vegeu el programa específic).
Les portes obertes al refugi també són gratuïtes.
Cal fer inscripció prèvia: (Necessites javascript per veure aquest correu-e) (fins al dijous anterior a l’itinerari) i al 93 842 68 40 fins el mateix dia si queden places.

Fora d’aquestes dates, es poden fer visites concertades per a grups.