El Museu de Granollers, guardonat als Premis Auriga 2023

29/08/2023

Hem rebut el Premi Musa d'exposicions per l'exposició 'In illo tempore.Granollers en època romana'

La revista Auriga, l'única publicació en català dedicada a la divulgació del món clàssic a Catalunya, ha fet públic el veredicte de la XXXI edició del cartell de Premis Auriga (2023).

El Premi Musa d'exposicions del món antic ha estat atorgat al Museu de Granollers per l'exposició temporal "In illo tempore. Granollers en època romana", que pretén acostar al públic a la realitat d'una ciutat fundada fa gairebé 2.000 anys. La mostra és el resultat de tres dècades d'intervencions arqueològiques a la ciutat que han aportat noves troballes en l'herència romana del patrimoni romà ja documentat al segle XX per nombrosos estudiosos. La majoria de les peces mai havien estat exposades.

Arxivat a: Arqueologia