23è Cap de Setmana Ibèric.

03/10/2023

Diumenge 8 d'octubre a les 10.30 hores al Centre Cívic XFJ de Samalús.

Proposem una manera tant lúdica com informativa per acostar-nos a la realitat del poblat ibèric del Puig del Castell de Samalús.

Farem una visita teatralitzada, on acompanyats de 2 antics habitants del poblat, descobrirem les diferents classes socials que participaven en la vida d’una activa població, com la de la ciutat de Lauro.
I simultàniament, es desenvoluparà  una visita guiada al jaciment, a càrrec de l’arqueòleg del Museu de Granollers, que ens desvetllarà les darreres novetats de les excavacions de l’estiu, alhora que mostrarà les restes arqueològiques dels 500 anys d’ocupació de l’indret.

Activitat adreçada al públic familiar
Durada: aproximadament 2h30.
Punt d’inici de l’itinerari: Centre Cívic Xavier Flaquer (Antiga Escola de Samalús)
Pujada de 30 min. Alguns trams requereixen d’un mínim de condició física. Es recomana anar ben calçat i portar aigua.

Refrigeri
Un cop acabades les visites, i retornats al punt de sortida, gaudirem d’un tast de menjar i beguda inspirat en la cuina i els productes d’època ibèrica.

Gratuït

Arxivat a: Arqueologia