Exposició: Experimento L.AURA

18/10/2023

El Festival Panoràmic entra a l'Adoberia amb una exposició de Fernando Colin Roque.

Experimento L.AURA forma part del projecte Rostres Nòmades, col·laboració transfronterera entre 3C de Calce, Casa Planas de Mallorca i Festival Panoràmic de Granollers.

Experimento L.AURA és una instal·lació composta de tres vídeos, un assaig a manera de ciència ficció, que imagina la relació entre en Joan i una intel·ligència artificial anomenada L.AURA des dels anys setanta del segle passat fins avui a Mallorca. Aquesta peça qüestiona la noció de la veritat a les imatges i la cohabitació dels humans amb la intel·ligència artificial.

Fernando Colin Roque

Llicenciat en Arts per la Universitat Nacional Autònoma de Mèxic (UNAM). El seu primer curtmetratge Así es (2007) guanya el premi al millor curtmetratge universitari. El 2008, escriu i dirigeix el documental La canción del Bajío que guanya el premi a la millor fotografia i la menció especial a la categoria de documental mexicà al festival de cinema DOCSMX. El 2009, estudia al Talent Campus Guadalajara en associació amb Berlinale Talent Campus. El 2011, dirigeix El grito más vivo una producció documental de la Secretaria de Cultura de Mèxic.