Volum i textures. Antoni Cumella (1913-1985)

Primer i segon cicle d’educació secundària Obligatòria cicles formatius

Visual i plàstica

Antoni Cumella ha estat un dels artistes contemporanis més destacats de la ciutat de Granollers, amb una important i reconeguda projecció internacional. Artista de la ceràmica, la seva obra va suposar elevar aquesta tècnica, tradicionalment artesanal, a Art. El Museu de Granollers conté una mostra important de la seva obra que permetrà aproximar-se a l'artista i també a la persona. La seva obra té com a material el gres, treballat de diverses maneres i amb riques i variades textures i formes. Aquestes obres permetran conèixer millor aquest destacat artista de la ceràmica, el procés escultòric de la seva obra i la seva investigació amb els esmalts i els acabats.

Descripció de l'activitat

Després d’estudiar diverses obres de l'artista, els alumnes treballaran l’escultura. Faran un a escultura de fang a partir de formes orgàniques inspirades en el treball del ceramista. Es treballaran textures a partir de línies dibuixades a l’escultura.

Informació pràctica

Lloc: L'Adoberia. Centre d'interpretació històrica del Granollers medieval. Pl. de l’Església, 7
Durada: 1h 30’
Calendari: de gener a març, tots els dies de la setmana, en horari escolar