Visita guiada: Que la terra et sigui lleu. El modernisme al cementiri de Granollers

Escultura de Frederic Marès

Dia i hora: diumenge 10/10/2021 de les 11:00h a les 13:00h

Lloc: Cementiri de Granollers

Organitza: Museu de Granollers

Una visita guiada de la mà de la Cinta Cantarell (historiadora de l’art), acompanyada per la Carme Nájera (dansa-teatre) i la Mireia Tejero (música)

Jornades Europees del Patrimoni a Catalunya 2021

Els cementiris formen part del patrimoni cultural de totes les civilitzacions del món antic i també, de l’actual. Els cementeris no són només llocs on hi descansen els nostres antecessors sinó que també expliquen les transformacions que pateix la societat de cada època. Descobrir-los és conèixer millor el nostre passat i també el present. En els seus camins i racons s’hi amaguen, tombes de gent insigne, de gent sense nom, panteons, escultures, monuments commemoratius,... Enguany proposem visitar el modernisme del cementiri de Granollers, però per fer una “mirada amb uns altres ulls”.

Lloc de trobada: entrada del Cementiri (c. del Cementiri, s/n)
Durada: 2 h
No cal fer inscripció prèvia. Durant la visita caldrà dur màscara i procurar mantenir les distàncies. Activitat gratuïta.

Arxius adjunts