L’obra Submergències de Vicenç Viaplana passa a formar part del fons del Museu de Granollers

30/09/2021

La peça de gran format va ser creada per l’artista a la 4a planta del Museu de Granollers

El Patronat Municipal Museu de Granollers incorpora al fons del museu l’obra Submergències de l’artista granollerí Vicenç Viaplana.

D’octubre a novembre de 2020, Vicenç Viaplana va realitzar aquesta obra in situ a la 4a planta del Museu de Granollers i, del 25 de març al 9 de maig de 2021, es va exposar a la sala d’exposicions temporals del museu en la mostra titulada Pintant a la 4a Planta. Vicenç Viaplana.

Tal com ja s’ha fet amb experiències prèvies similars, aquesta obra passarà ara a formar part del fons del Museu de Granollers. L’obra s’instal·larà al Museu de Ciències Naturals de Granollers, coincidint amb el 10è aniversari del nou edifici del museu i els 35 anys de la creació de la Tela, un espai públic on la ciutadania la podrà visitar.

Podeu visitar virtualment l'exposició que va tenir lloc al Museu de Granollers a:

Arxivat a: General