Activitats a l'entorn de l'exposició El Modernisme i les flors. De la natura a l'arquitectura

15/10/2021

Us proposem una visita comentada a l’exposició i dues conferències per endinsar-nos en l’art del modernisme.

El Museu de Granollers us presenta un seguit d'activitats a l'entorn de l'exposició El modernisme i les flors. De la natura a l’arquitectura, que es podrà veure fins el 9 de gener de 2022. L'exposició és una coproducció entre els Museus d’Esplugues de Llobregat i el Museu d'Art de Cerdanyola del Vallès, que han comptat amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona. Totes les activitats són gratuïtes i es realitzen al Museu de Granollers. Cal fer reserva prèvia a la visita comentada. Les conferències s’oferiràn en streaming pel canal YouTube del Museu de Granollers.

Arxius adjunts