Inaugurem exposicions!

07/11/2022

Dissabte 12 de novembre a les set del vespre, inaugurem Tabula Rasa. Noves projeccions visuals i conceptuals sobre el retaule de sant Esteve de Granollers i In Illo Tempore. Granollers en època romana.

És un plaer pel Museu de Granollers, obrir a la sala 1 i sala 2 respectivament, aquestes dues exposicions de producció pròpia que ens acompanyen a través dels objectes del fons de la col·lecció del Museu. En el cas de Tabula Rasa, les peces que s'exposen són obres compreses entre el segles XV i XVIII que acompanyen el retaule de sant Esteve de Granollers, que el Museu Nacional d'Art de Catalunya ha cedit en préstec al Museu de Granollers. En el cas de In Illo Tempore. Granollers en època romana, són més de 300 peces que s'exposen, moltes d'elles, per primera vegada, i que ens expliquen com era Granollers en època romana.

Arxius adjunts